Kommunikationsutbildning 14/3

Publicerad: 27/2, 2013

Torsdagen den 14 mars håller Precis reklam en heldagsutbildning i marknadskommunikation.

Dagen delas upp i fyra delar där deltagarna kan välja mellan att delta på alla eller enstaka utbildningar.

Program Kommunikationsdagen 14 mars

Fika med smörgås 08.00-08.30
08.30-10.00 Storytelling
Fika
10.15-12.00 PR-planering
Lunch
12.00-12.50 - promenad till Gefle Festvåning (Folkets hus) 100 m.
13.00-14.45 Pressreleaser
Fika
15.00-16.15 Nyhetsbrevet

Avrundning med fri frågestund och praktiskt arbete 16.15-17.00

Dagsuppläggen pågår mellan 08.30-16.30. Fikapaus förmiddag och eftermiddag med kaffe, frukt och kakor. Gemensam lunch ingår för dem som bokar både PR-planering och Pressreleaser.
Utbildningarna genomförs som föreläsningar med praktiska exempel och övningar men också som ett forum för utbyte av erfarenheter samt frågestund med högt i tak där ingen fråga är för dum - eller svår!

Pris per utbildning 2500:-
Halvdag 2 utbildningar 4000:-
Heldag - alla 4 utbildningarna 6000:-
Rabatterat pris vid flera deltagare från samma verksamhet.

Anmälan till Joe Formgren eller på: utbildning@precisreklam.se
eller intresseförfrågan på formuläret här.

Mer information om respektive utbildning finner ni här:

Några röster från tidigare deltagare:

- Bäst var att ni visade på "riktiga" skarpa exempel och mycket information på relativt kort tid. Det var bra upplägg med olika block.
Therese Murhagen, Pierre Entreprenad AB, Gävle

- Upplägget var kanonbra på samtliga utbildningar. Filmer varvade med diskussioner, frågor m.m.
Magdalena Strandberg, Du & Jag, Ockelbo

- Väldigt positivt att andra företag finns med så att man får höra lite kring andras både liknande och väldigt olika erfarenheter samt andra perspektiv mot sitt eget ”vad man kan” eller ”ska göra”-tänk.
Anders Lagerberg, El-Teknik, Gävle

- Jag tycker det var en intressant och lärorik dag. Jag som alltid har tycket att marknadsföring varit trist, blev glatt överraskad! Det är ju kul ju!
Veronica Laurin, El-Teknik, Gävle

- Bäst var helheten och upplägget. Mediakakan är väldigt intressant liksom pressreleasen och allt kring den är också väldigt bra att få information om.
Claes Pira, Pirab Markservic, Gävle

- Bäst var kommunikationsplanen även om delmomenten gjordes lika bra.
Catarina Hallenberg, Mellansvenska Handelskammaren, Gävleborg och Dalarnas län.

- Äntligen - en utbildningsdag runt kommunikation som gav överblick och inblick i den vildvuxna mediadjungeln. Dessutom på ett humoristiskt sätt med många exempel.
Jan Lövqvist, CEO, Interim Management.