Prova på intranät och arbeta hemifrån
Publicerad: 23/3, 2020
Det finns mängder av anledningar att börja digitalisera er verksamhet genom att skaffa ett enkelt, smart och socialt intranät. I dessa dagar kan det vara väl värt besväret att börja bekanta dig med alla fördelar som finns i ett modernt intranät. Här nedan beskriver vi några av dem.
Det viktigaste är att alla medarbetare kommer igång snabbt och enkelt samt hur mycket intranätet används. Det handlar om att fylla det med ett uppdaterat och relevant innehåll. Det kan ingen redaktör göra själv utan det gäller att få igång en så stor interaktion som möjligt bland alla medarbetare. Mindre mail, färre missförstånd, mer förståelse och betydligt större gemensam kunskap är bara några av de fördelar ni får med ett modernt intranät. Att ni sedan kan jobba hemifrån eller var ni än önskar i världen gör ju inte saken sämre.
Genom att använda Yodo CMS och Intranätet Online slipper ni tidsödande arbete att gå igenom vilka funktioner ni vill ha och det är således inget krävande utvecklingsprojekt när intranätet skall anpassas efter era önskemål. I princip så finns alla funktioner som ni kan tänkas önska som färdiga moduler i grunden samt att systemet enkelt kan integrera med Office 365, Google Drive, Skype, eller egna branschspecifika system liksom ekonomisystem som Hogia och Fortnox.
Intranätet Online förbättras och utvecklas hela tiden i och med att alla användare fungerar ju indirekt som medutvecklare. Kraven som ställs på ett modernt intranät idag är annorlunda än det som erbjöds för bara några år sedan. Då var det dyrt och krävande att utveckla en egen lösning. Genom att Yodo CMS baseras på en gemensam kärna kan vi klona och skapa ett skräddarsytt intranät till er verksamhet på ett par arbetsdagar.
Genom att välja Intranätet Online får ni ett intranät med kontinuerliga uppdateringar och ständig utveckling vilket garanterar er ett modernt och funktionellt intranät anpassat för framtiden. Det betyder att starta ett intranät inte är något stort och krävande projekt utan att det enkelt kan integreras i den löpande verksamheten.
Traditionella investeringar i egna IT-system är nästan omöjliga att budgetera då det dels blir en stor kostnad initialt liksom när nya funktioner skall utvecklas och komplettera. Det är också svårt att se vilka krav som kan komma att ställas på intranätet i framtiden då utvecklingen går allt fortare. Då är det både tryggt, säkert och inte minst ekonomiskt med ett enkelt och skalbart system som hela tiden utvecklas.
Med Intranätet Online får ni enkla och tydliga ekonomiska ramar. Ni får en låg startkostnad för ett skräddarsytt system med er egen logotyp och färger samt utbildning för de som skall administrera. Sedan betalar ni endast en låg kostnad per användare. Det gör det lätt för er att budgetera kommunikationskostnaderna då betalningsmodellen baseras på antalet administratörer och användare vilket gör att ni har en rörlig kostnad efter just era behov.
Vi gör allt som står i vår makt för att ni skall lyckas med ert kommunikationsarbete. Detta gör att vår support har en viktig och mycket prioriterad roll för att leverera snabb och bra support liksom att hela tiden fortsätta att utveckla hela tjänsten för att tillmötesgå våra kunders önskemål.
Nu har du läst om alla fördelar och är säker ganska intresserad av hur det fungerar i praktiken. Därför är du och gärna någon kollega varmt välkomna att prova på Intranätet Online direkt på vår supportsida.
Skapa ett eget kostnadsfritt konto och logga in direkt på https://intranatet.online
Väl mött att chatta live och online men vår support och andra som är intresserade av intranät.
Intranätet Online är utvecklat och marknadsförs av Svensk Webbservice: https://svenskwebbservice.se
Kontakta oss (precis, det är vi på Precis Reklam som grundat Svensk Webbservice) om ni är intresserade av ett eget intranät eller vill vara återförsäljare.
Telefon: 026-511 000
E-post: info@svenskwebbservice.se
eller info@precisreklam.se
Om Intranätet Online
Intranätet Online är vad som inom IT-världen brukar kallas för SaaS. Det står för Software as a Service, översatt till svenska betyder det ungefär ”Mjukvara som tjänst”. SaaS är en prenumerationsmodell som baseras på antalet användare och som driftas i molnet. Istället för att man köpa och utveckla egen mjukvara så hyr ni tjänsten under så lång tid ni självs önskar och har behov. Ingen bindningstid annat än innevarande betalningsperiod, vanligen månadsvis alternativt kvartalsvis.
Kommentarer
Inga kommentarer än...
Bli först att kommentera detta innehåll!
Skriv en kommentar